کاپشن خلبان هواپیما پیدا شد/ عروس عربستانی در فرودگاه رامسر قرآن می‌خواند
تاريخ : 15 / 11 / 1393برچسب:, | 5:39 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

امروز دومین روز است که عروس عربستانی بدون خوردن آب و غذا قرآن می‌خواند تا شاید بار دیگر بتواند همسرش را ببیند.
کاپشن خلبان هواپیما پیدا شد/ عروس عربستانی در فرودگاه رامسر قرآن می‌خواندبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، امروز دومین روز است که هواپیمای تک موتوره در استان مازندارن ناپدید شده است و هنوز از سرنوشت دو سرنشین آن خبری نیست.
 
همه تلاش می‌کنند تا "مهدی قلی" و دیگر سرنشینش "حبیب بن شعیب بن خبیت" تازه داماد عربستانی که در سن 32 سالگی و پس از یک ماه از عروسی‌اش در زمان سپری کردن ماه عسل زندگی‌اش دچار سانحه هوایی شود،‌ پیدا شوند.
 
هواپیمای "مهدی قلی" که یک هواپیمای تک موتوره تفریحی – آموزشی بود ظهر دو روز پیش حدود ساعت 12 از فرودگاه رامسر برای یک گشت تفریحی به سمت گیلان از زمین برخواست و در آسمان مازندران به پرواز درآمد.
 
این طور که کارشناسان می‌گویند هواپیما به دلیل مه غلیظ در آسمان راهش را گم کرده و از مسیر منحرف می‌شود و خلبان مجبور می‌شود به دلیل کاهش دید ارتفاع خود را تا 800 متری کاهش دهد.
 
ساعت 12:30 دقیقه بود که مرکز کنترل اعلام می‌کند، هواپمای تفریحی – آموزشی از رادار محو شده است و سریعا این موضوع به ستاد بحران استان و هلال احمر گزارش داده می‌شود.
 
امدادگران در قالب 12 تیم عملیاتی حدود 50 تن و یک بالگرد جستجو‌ها را در کنار سایر نیرو‌های امدادی آغاز می‌کنند و ابتدا مسیر‌هایی را که در حد فاصل حرکت هواپیما بود در استان مازندران و گیلان مورد بررسی قرار می‌دهند.
 
تلاش‌ها ادامه داشت تا اینکه روز گذشته حدود ساعت 15 یک چرخ از هواپیما در تور صیادی در دریای منطقه شیرود استان مازندران پیدا شد و باعث شد تا امدادگران که در میان جنگل‌ها به دنبال لاشه هواپیما بودند، به سمت دریا بروند و تمرکز خود بر روی آن قسمت‌ها بیشتر کنند.
 
از طرفی با پیدا شدن این تکه از هواپیما تلاش‌های همه جانبه شدت یافت تا اینکه بر اساس گزارش خبرنگار ما ظهر امروز کاپشن و تعدادی از کارت‌های بانکی متعلق به سرنشینان هواپیما در منطقه بین لشتو تا شیرود پیدا شد.
 
گشت‌های دریایی و هوایی همچنان و بدون لحظه‌ای صبر در حال جستجو هستند و امیدوارند تا همسر تازه داماد عربستانی را که از روز حادثه در فرودگاه رامسر مشغول قرآن خواندن است، از چشم انتظاری برای دیدار آخر ناامید نکنند.
 
از سوی دیگر کاردار عربستان نیز به همراه چند تن از همراهانش در فرودگاه رامسر حضور دارند تا از وضعیت تازه داماد 32 ساله عربستانی که کارمند یکی از ادارات دولتی بود، مطلع شوند.
 
همچنین شنیده‌ها حکایت از آن دارد که خانواده عروس و داماد عربستانی که هر دو شیعه هستند نیز در حال عزیمت به رامسر هستند تا همدرد عروس سیاه پوش شوند.

تاکنون اطراف تنکابن و رامسر جهت یافتن هواپیما، جستجو شده است.
 
شاید اگر ایمنی را قبل از انجام هرکاری سرلوحه کار قرار می‌دادیم و هزاران شاید دیگر که حال بی‌فایده است ،‌ گوشزد ما می‌شد چنین اتفاق دردناکی در شمال کشورمان رخ نمی‌داد.
 
 


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: